Regulamin

REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG STACJONARNYCH ORAZ REJESTRACJI DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

§1

1. Tworzy się Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną dla Centrum Medycznego Plessia M.

Mularska spółka jawna z siedzibą w Jankowicach, ul. Borowikowa 3a/1, 43-215 Jankowice, wpisaną

do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod nr 0000492566, NIP 5482210306,

REGON 072291955, świadczącą usługi drogą elektroniczną przy wykorzystaniu strony internetowej

www.konopnaclinica.pl

, e-mail: info@konopnaclinica.pl oraz tel. +48 508 600 100 lub +48 519 541 234, zwaną dalej

„Usługodawcą.

2. Kontakt z Usługodawcą możliwy jest za pośrednictwem adresu e-mail: info@konopnaclinica.pl

bądź telefonu 508-600-100 lub osobiście w siedzibie jednostki.

§2

1. Strona internetowa – strona internetowa Usługodawcy dostępna pod adresem internetowym

https://konopnaclinica.pl/ za pośrednictwem, którego Usługodawca świadczy usługi droge

elektroniczną;

2. Pacjent – osoba fizyczna, która korzysta z wizyty lekarskiej w gabinecie stacjonarnym.

3. Konsultacja – wizyta lekarska świadczona przez Usługodawcę na rzecz Pacjenta.

4. Kwestionariusz– kwestionariusz osobowy zawierający podstawowe dane niezbędne do

zarezerwowania i przeprowadzenia Konsultacji.

§3

1. Niniejszy Regulamin określa:

a) rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną,

b) warunki świadczenia usług drogą elektroniczną,

c) tryb postępowania reklamacyjnego w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną.

2. Regulamin jest udostępniony nieodpłatnie na Stronie internetowej w formie umożliwiającej jego

pozyskanie, odtwarzanie, utrwalanie i wydrukowanie. Każdy może zapoznać się z treścią niniejszego

Regulaminu.

3. Usługodawca świadczy na rzecz Pacjenta usługi poprzez udzielenie osobistej konsultacji lekarskiej,

realizowanej po wcześniejszym przyjęciu Kwestionariusza oraz dokonaniu płatności za

pośrednictwem Strony internetowej.

4. Konsultacje lekarskie oferowane przez Usługodawcę dostępne są na Stronie internetowej wraz z

ceną. Oferta prezentowana na Stronie internetowej stanowi zaproszenie do zawarcia umowy, w

rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.

5. Do korzystania z usług świadczonych przez Usługodawcę niezbędne jest posiadanie urządzenia

wyposażonego w przeglądarkę internetową z dostępem do sieci Internet, aktywnego adresu e-mail.

6. Pacjent obowiązany jest w szczególności do:

a) korzystania ze Strony internetowej w sposób zgodny z przepisami obowiązującymi na terytorium

Rzeczypospolitej Polskiej prawa oraz postanowieniami Regulaminu, w tym niedostarczania treści o

charakterze bezprawnym, a także podejmowania działań mogących wywołać zakłócenia lub uszkodzenia Strony internetowej;

b) korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Strony internetowej jedynie w zakresie

własnego użytku osobistego.

7. Na mocy art. 3 ust 1 pkt 7 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j. Dz. U. z 2020

r. poz. 287 z późn. zm.) przesiów tej ustawy nie stosuje się do usług zdrowotnych świadczonych przez

pracowników służby zdrowia pacjentom w celu oceny, utrzymania lub poprawy ich stanu zdrowia,

łącznie z przepisywaniem, wydawaniem i udostępnianiem produktów leczniczych oraz wyrobów

medycznych, bez względu na to, czy są one oferowane za pośrednictwem placówek opieki

zdrowotnej, tj. do usług świadczonych Pacjentom przez Usługodawcę.

§4

1. Pacjent może dokonać rezerwacji Konsultacji lekarskiej stacjonarnej przez wypełnienie i wysłanie

prawidłowo wypełnionego Kwestionariusza za pomocą Strony internetowej oraz dokonanie zapłaty.

2. Pacjent jest zobowiązany podać w Kwestionariuszu następujące dane: imię i nazwisko, numer

telefonu, adres e-mail, data urodzenia, PESEL, status leczenia, opis dolegliwości, informacje o

chorobach przewlekłych, przyjmowanych lekach. Ponadto Pacjent może dołączyć posiadaną

dokumentację medyczną. Warunkiem złożenia Kwestionariusza jest akceptacja Regulaminu oraz

polityki prywatności.

3. Odmowa podania danych, nieprawidłowe wypełnienie Kwestionariusza lub brak zapłaty

uniemożliwia przeprowadzenie Konsultacji lekarskiej stacjonarnej.

4. Po dokonaniu czynności niezbędnych do przeprowadzenia Konsultacji Usługodawca w terminie 48

skontaktuje się z Pacjentem telefonicznie celem poinformowania o najbliższej możliwej Konsultacji.

W przypadku, gdy Pacjent nie stawi się na pierwszej zaplanowanej wizycie Usługodawca poinformuje

ponownie Pacjenta o braku obecności oraz poprosi o kontakt w celu ustalenia nowego terminu

wizyty. Jeżeli Pacjent nie stawi się osobiście na konsultacji także w drugim przypadku wówczas

Pacjent traci prawo do przeprowadzenia Konsultacji a uiszczona opłata nie podlega zwrotowi.

5. Usługodawca może przesunąć czas przeprowadzenia Konsultacji informując o tym Pacjenta

telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. W takiej sytuacji Usługodawca

zobowiązuje się wskazać Pacjentowi nowy termin Konsultacji. Jeżeli Pacjent nie zaakceptował

nowego terminu Konsultacji Usługodawca zwróci Pacjentowi całość uiszczonej opłaty.

§5

1. Ceny świadczonych usług podawane są w złotych polskich.

2. Warunkiem przeprowadzenia Konsultacji jest dokonanie przez Pacjenta zapłaty za Konsultację za

pośrednictwem płatności udostępnionej na Stronie internetowej lub osobiście w Centrum

Medycznym Plessia przed wizytą stacjonarną.

3. Pacjent zobowiązany jest dokonać opłaty za konsultację lekarską stacjona według danych które

wyświetlą się na Stronie internetowej po złożeniu Kwestionariusza.

4. Zapłata następuje z chwilą jej zaksięgowania na rachunku bankowym Usługodawcy.

5. Potwierdzenie dokonania płatności przesyłane jest Pacjentowi na wskazany przez niego adres e-

mail.

§6

1. Konsultacje przeprowadzane są przez specjalistę medycyny rodzinnej.

2. Konsultacja odbywa się w formie wizyty stacjonarnej, pomiędzy Usługodawcą, a Pacjentem, czas

trwania dopasowywany jest przez lekarza indywidualnie.

3. W trakcie Konsultacji Pacjent ma możliwość uzyskania porady lekarskiej, diagnozy i zaleceń co do

stanu zdrowia, uzyskania recepty na leki i preparaty medyczne wymagane stanem klinicznym

Pacjenta, uzyskania informacji na temat zalecanej terapii, w tym stosowanych leków, a także

uzyskania informacji na temat profilaktyki zdrowotnej.

4. Recepta na leki lub preparaty medyczne wystawiana jest w formie e-recepty zgodnie z właściwymi

przepisami prawa obowiązującymi w Polsce i będzie udostępniona Pacjentowi poprzez Internetowe

Konto Pacjenta (www.pacjent.gov.pl).

5. Pacjent w trakcie Konsultacji zobowiązany jest podawać dane i składać oświadczenia zgodne z

prawdą. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za podanie przez Pacjenta niepełnych lub

nieprawdziwych danych lub złożenie nieprawidłowych oświadczeń.

6. Usługodawca przekazuje informacji wyłącznie Pacjentowi i nie udziela ogólnych informacji o

sposobie leczenia.

§7

1. Pacjent może zgłaszać wszelkie nieprawidłowości oraz przerwy w funkcjonowaniu Strony

internetowej.

2. Pacjent ma prawo zgłoszenia reklamacji dotyczącej Konsultacji.

3. Reklamacje można zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail:

info@konopnaclinica.pl, telefonicznie 508-600-100, pocztą na adres: ul. Borowikowa 3a/1, 43-215

JANKOWICE, lub osobiście pod adresm: ul. Borowikowa 3a/1, 43-215 JANKOWICE

4. Reklamacja powinna wskazywać przyczynę jej złożenia oraz określać żądanie Pacjenta, a ponadto

należy w niej wskazać aktualne dane kontaktowe Pacjenta i dane umożliwiające jego identyfikację.

5. Usługodawca rozpatrzy reklamację niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia

jej otrzymania.

6. O rezultacie rozpatrzenia reklamacji Usługodawca niezwłocznie zawiadomi składającego

reklamację pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail podany w

zgłoszeniu.

§8

1. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i

dochodzenia roszczeń. Między innymi, Konsument ma możliwość: a) zwrócenia się do stałego

polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej

Umowy, b) skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub

organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.

2. Szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i

dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej

http://www.uokik.gov.pl.

3. Konsument może również skorzystać z platformy ODR (internetowe rozstrzyganie sporów), która

dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu

sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia

sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub

umowy o świadczenie usług.

§9

1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu

cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawy o prawach konsumenta

oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

2. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Pacjentem niebędącym konsumentem zostają

poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy

3. Regulamin wchodzi w życie z dniem 7 listopada 2024 r.

§10

Zasady ochrony danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies zawarte są w polityce

prywatności.